~ SAMAT DATANG / WELCOME BLOGGERZ ~ welcome guyz.. this blog were created juz for fun.. so anyone out there that felt degraded once he/she read my blog im not gonna take any responsibilities yah.. p.e.a.c.e

spread the sweetness of luRv

buddy'z

Wednesday, June 22, 2011

incik v nie ske kita lah..!! rimasss haku..

hey gais..
bz2 kemas uma nie nak post sket lah..
hehe..
fuh penat plus tensi mggu nie..
naseb hati ada itu taman... release sket tensi mggu nie..
post entri kali nie nak citer sket lah sal incik v yg
selalu ganggu idop aku..
eh ko xde keje len ekk incik???
lempang nak??
wahai incik saya nak wat pengakuan yg saye da penat layan kerenah hawak..
ce la hawak paham pasaan saye neh..~~
musti nak taw sape incik v tu an??
incik verawat lah..

beliaw da mula berani buat
penempatan nomad kt muka haku
cettt..~~
but thnk god da ok sket..
still ade sket..
cis kedis nya incik verawat..
xpe2.. t haku deal ngan ktua kmpong ko..
bakoorrr suma verawat..yay!!!
sekian..~~



7 comments:

Apih El Nino said...

Encik V dengan Miss J sama tak? Miss J datang hari tu. Kat pipi kanan. Miss Jerawat. Haha.

cik shahrine shazwanie said...

apih : hakhak.. kompom la lain.. aiyooyoo..
tp miss j tue x ajak member sekampung xpe..

faizal said...

biau je beliaw tu..nnt ilang le..jgn picit incik v itu ye!!! *amaran keras dr kerajaan brunei* ;)

Eyka Bling said...

hahhaha..rndu ngn ayt3 songsang wani nih..nper la wni xder kt cni..waduh3..lau x msti asek gelak dgr ayt3 songsang y len..hikhik..mish u!!

cik shahrine shazwanie said...

incik faizal : baik hawak.. hehe..
atiq : waaa rindu ayt songsang atiq jugak..!!!
muahh

shahrine suzanna said...

haaa... kak n tau napa en v tu dtg menomadkan dirinyer di muka wani... sbb dlm ati ada tamaannn la tu an..!! hehe... sila slhkan org yg berada di brunei tu yeerr....hehe... ;)

cik shahrine shazwanie said...

kak anne : hehe... lalala... wahdoi..saye tesipu malu..~~

another HOT stowie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...