~ SAMAT DATANG / WELCOME BLOGGERZ ~ welcome guyz.. this blog were created juz for fun.. so anyone out there that felt degraded once he/she read my blog im not gonna take any responsibilities yah.. p.e.a.c.e

spread the sweetness of luRv

buddy'z

Saturday, October 8, 2011

haaa..jadi selama nie percaya for sia-sia??? huh!!!

hue~ 
sambil2 layan minum air hazelnut n telur goreng oister yang disapu mayo n garlic 
tetibe rase
penat..so many thngs hppnd.haihh...
k entri kali nie cita sal kepecayaan sket..
so if xbace rugi~ :)
setengah kita hampir pecaye maot bout certain thngs..
jgn masokkan hal chenta eh lam entri SS kali nie..
malas nak layan(gaya bapok)..hakahk..
some myth stated that bla..bla..
but then d truth adalah sebaliknya..~
haa ape bla..bla..bla  tuh.. jom bace..
myth num #1
jerawat disebabkan oleh chocolate or gula-gula
d truth #1
ahli sains berkata gula2 ataw sweets takde kene mengena dengan jerawat
or acne tuh..! just follow pemakanan yang seimbang.keh.
so xperlu risau..mkn je la sekelat tu..xde jerawat munye nak menapak
or buat penempatan nomad.
sumpah sedap gila strawbewi mix wth chocolate yg SS cekik aritu..
lazat.xperlu kata ape2.. tp nk kata lazat jugak..lalala
myth num #2
mengambil makanan berminyak @oily food boleh menyebabkan
jerawat
myth num #2
makanan berminyak seperti pizza or french fries or even kacang sekali pun
tidak menyebabkan jerawat or making that things worst.
cuma makanan berminyak leh wat jantong korang tak sehat~!
still rase cuak2 kerbau mengawan in talking bout nuts..
bak kata org2 tedahulu makan kacang leh jerawat..
tp da dibuktikan sumber yg sgt dipercayai!
cecah ngan coke sedap.. erk..
myth num #3
mengambil pil-pil untuk kulit anda menjadi lebih sehat
d truth num #3
takde penyelidikan yang membuktikan makan vitamin or pil leh membantu dalam
men-santek-kan wajah
what u need to do is take a lot of rest , 
makan yang betul pada waktu yang betul
and make sure ade nutrien dalam tuh..
simple yet easy but still
susah org nak ikot. sebok dok mkn jajan...
im one of them..ahakz~ 
beliaw nie da ilang arah tujuan hidop..
myth num #4
meletak kan makanan seperti timun or putih telur orjuz aloe vera pada muka boleh membantu kulit
manjadi sehat
d truth num #4
nutrien-nutrien makanan tidak berfungsi dengan begitu mudah pada badan ataw
kulit kita.. cara yang paling baik untuk mendapat faedah daripada makanan ialah dengan memakan nya..
SS rase yang putih telur tu lagi sedap dimakan begitu saja dari sapu..
lagiii sedappp.. :) makanan peberet SS..

buat secara konsisten bru boleh kot.. kan hencik dalam gambor,
p/s : ade benda boleh buat guraw..
but beware if salah lawak makan kaki..
kuikui.

No comments:

another HOT stowie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...